katastrofy

Friday, May 11, 2007

Zasloužil si to,

řekl, „a navíc nás musí provýst ještě zbytkem tunelu. Tak se na mě nekoukej tak přísně, Perry. Tys švy zásady neporušil, to já."
V podstatě se mi ulevilo a on to věděl. Počkali jsme, až Kreyn maso spořádá. Zbylo pár ohlodaných kosti', které kupo¬divu nesnědl, ale vhodil do konvertoru, říhl si, otře! si ruce a podal Bullovi pracku.
„Tohle li nikdy nezapomenu, brácho," pravil a opět usedl k řídicímu panelu.
Vydechl jsem si. „Takže ses posílil," řekl jsem smrtelně vážně. „A myslíš, že nás do¬vezeš k HLAVELU?"
„Když to musí být, klidně až do nebe. Ale to má ještě Čas, co? Takže se na to koukneme. Tady mám souřadnice..."
Vzápětí se KAURRANG rozletěl. Kreyn musel znovu zápasit s psionickým prouděním, nalézal „průchody" a celý zpo¬cený nás vyváděl ze standardní brány do Delty. Technobox s Tautanbyrkem a Vivi¬aree zůstal daleko za námi.