katastrofy

Monday, May 14, 2007

Kuntherherr

Například Kuntherherr. Třeba měl nějakou možnost ochrany, možná se rovněž uvedl do spán¬ku a čeká na pomoc jako naši malí přáte¬lé."
„Jen aby nebylo přání otcem myšlenky, Perry," podotkl Reginald Bull. „Kun¬therherr přitáhl nanokolonu do HLAVELU. Byl ve chvíli katastrofy přímo u ní. V tom případě se musel odkrouhnout jako první."
„Stejně tak si mohl uvědomit svůj omyt a ochránit se," trval jsem zarputile na svém.
„Jo? A proč teda BaolinNday nevaroval?"
Na to jsem mu neodpověděl.To, co Bul¬ly říkal, znělo logicky po dlouhém hle¬dání BaolinNdaů to pro mě znělo až pří¬liš logicky.
„Každopádně chci HLAVEL prozkou¬mat, než tam tu bombu položíme," poža¬doval jsem. „Přirazíme na vhodném mís¬tě a Já tam vstoupím. Kdo chce, může se mnou."
„Jasně že jdu/' řekl Bull. Jinak se však nepřihlásil nikdo a ani jsem jim to neměl za zlé.