katastrofy

Saturday, February 10, 2007

„Hřích?" zamyslel se Kuntherherr. „Víš, to je relativní. Vždy jsem zastával názor, že Stvoření potrestá toho, kdo na něm zhřeší, a zatím to mínilo s Baolin-Nday dobře. A krom toho, my Tessmům jen ne­bereme, my jim též dáváme nepředstavi­telnou mnohost existence. Vytváříme pře­ce stále nové kmeny. - Vrazme se teď do mých místností. Už se brzy dočkáš."

Opět použili transmiter, a když Tautan­byrk seděl proti Kuntherherrovi v tessmím křesle, obklopen malými až středně vel­kými uměleckými, předměty rovněž tvo­řenými Tessmy, veletechnik sdělit mladé­mu designérovi, jaké s ním má plány.

„Jsi vynikající výzkumník a technik, Tautanbyrku," řekl. „Upozornil jsi mě na sebe, když jsi vyvinul Tessmy k přenosu informací v organických počítačích, které. se tak staly nezávislé na zdrojích energie. Informoval jsem se u tvých nadřízených' a dostal jsem informace, které ještě víc vzbudily můj zájem. Jsi zvídavý a ctižá­dostivý a zajímá tě pozadí věcí.