katastrofy

Sunday, May 20, 2007

Perry

„•Víš, co Je divný, Perry?" řekl Bull. „Že jsme zatím neviděli jedinou mrtvolu. Po celý Deltě je gravitace nula čtyři. Ani ex¬plozí se osádka HLAVELU nemohla roz¬letět do všech stran, někdo by tady musel zůstat." • To měl pravdu.
Dál jsme hledali cestu a pak skoro po hodině, když Jsme už počtvrté stanuli před uzavřeným průchodem, můj modrý ska¬fandr zareagoval. Pikosynem mi sdělil, že nyní „nasbíral už dostatek dat, aby vyslal Mooa do akce".
Důvěřoval jsem mu a myšleným rozka¬zem Moo! Aktivní modus! jsem Mooa ak¬tivoval. Hned se mi ten buddhovský reliéf odpoutal od hrudi, vylezl mi na rameno a pak se rozletěl k průchodu. Přichytil se k němu jako magnet, všelijak lezl po kovu rámu, setrval chvíli tu, chvíli lam. Co přes¬ně dělal, to Jsem nevěděl, ale když se ke mně vrátil, průchod se Jako zázrakem ote¬vřel a my vešli do přechodové komory.
Moo zasáhl ještě jednou, pak se otevřel i druhý průchod, zatímco ten první se za námi uzavřel. Dostal jsem informaci, že Jsme v kyslíkové atmosféře. Tím bylo jas¬né, že jsme vstoupili do vnitřní sekce HLA¬VELU, která byla stále ještě hermeticky uzavřená a kde se obnovoval vzduch. Už to mohly být ony energetické emise.