katastrofy

Monday, June 25, 2007

Perry Rhodan
V Tautanbyrkovi se cosi zhroutilo, ale z těch trosek už opět něco vyrůstalo. Uvě¬domoval si, že rezignace nemá smysl.....
I Bully a Já jsme byli, jako bychom do¬stali ránu. Dvě jobovky najednou! Celé pá¬trání šlo vniveč, když už neexistovaly plá¬ny na Heliotské tvrze, A pak smrt dvou posbiů. To mohlo způsobit Thoregonu vឬné problémy. Nestačili ani předat své vědomosti nástupcům.
• Letěli jsme k dalšímu kolagenu, k Věži světla. Ten byl na rozdíl od ostatních v do¬cela zachovalém stavu. Všude byli sice samí mrtví, ale Tautanbyrk byl zjevné spo¬kojený s technickým stavem kolagenu. Na¬programoval celou armádu robotů, aby se pustila do úklidu a do oprav.
Vysvětli! nám, co Věž světla znamená, zasvětil nás do Jejího původního úkolu a řekl nám, že funkce proti Racnettům se již nedá obnovit. Pouze by se dala obno¬vit funkce skenovací, ale k čemu by to bylo...
Vysvětlil jsem mu to a požádal ho, aby ji opět aktivoval. Věděl jsem, jak je důle¬žité, když se národům Šaogenské říše ne¬bes opět vrátí naděje, že mají nesmrtel¬nou duši a že jejich světské skutky jsou zaznamenávány.
Neměl jsme v úmyslu jim prozradil, že se jedná jen o blud. Ne, neměl jsem právo bořit Jim Jedinou naději. A co když sku¬tečně mají nesmrtelnou duši?A pokud Věž světla zajišťuje v Šaogenské říši nebes mír...
Tautanbyrk to uznal a slíbil, že mé pros¬bě vyhoví. Zadal programy a ujišťoval mě, že vše bude v pořádku.