katastrofy

Friday, July 06, 2007

KAURRANG

'.
„To ti neřekne nikdo," snažil jsem se ho utěšit. „Třeba byste ji vůbec nedokázali zničit."
„Ale vy jste to s tou bombou dokázali!"
Doufejme! pomyslel jsem si.
Konečně se ukázal KAURRANG a za¬stavil vedle boxu. Vyměnil jsem si se Ská a Poultonein Kreynem nějaké informace a potom tažné paprsky KAURRANGU za¬braly současné s technoboxem.
Zatajil jsem dech. Bully celý bledý ci¬věl na holá. Několik dlouhých vteřin se nedělo nic. Naše paprsky jako by se od Hřibu odrážely a mě by moc zajímalo, o Jaké zakotvení se asi jedná.
A potom, konečně, se Hřib pohnul.
Zprvu zcela pomaloučku, že se to dalo zjistit Jen Viviareeinými velice citlivými přístroji. Potom Hřib zrychlil, blížil se k nám, už se dal vidět jako tečka, pak se zvětšoval, nakonec byl jasně rozpoznatel¬ný. A za ním se jako roj jisker vybil příval nahromaděné psionické hmoty.