katastrofy

Sunday, May 27, 2007

Spustili jsme paprskomety a obrovské

Tessmy spálili. Ti malí hořeli po tisí¬cích v našich ochranných štítech. Pouze jsem doufal, že Bullův štít odolává stej¬ně dobře jako můj. Hmyzu bylo stále víc a teď se přidaly exempláře o velikosti ptá¬ků.
; 'Občas Jsem přes ten mrak něco spatřil. Bully stejně Jako Já pálil do chodby, z níž vybíhali ti psovití. Najednou byl konec. Těch velkých zřejmě nebylo tolik jako ma¬ličkých. A než se rozpadne další část za¬řízení v nebezpečné díly, musíme být pryč.
Nemělo smysl bít kolem sebe, třebaže to ten hmyz bavilo. A tak zatímco na mém štítu planuli další a další tvorečci, vytáhl jsem bombu, nastavil JÍ na třicet minut a přiložil ke stěně, na niž se uchytila. A doufal jsem, že skutečně dokáže vyho¬dit do vzduchu celý HLAVEL.