katastrofy

Wednesday, March 28, 2007

Snažil Jsem se letět proti proudu,

ale ne¬šlo to. Krupobití nás strhávalo dál.
Někteří se už začali hýbat. Tautmo Aagenfelt a Moudra Diamondová.
„Pomoz jim, Bully!" křikl jsem.
KAURRANG teď letěl ještě rychleji než. ono „krupobití".
,. A pak jsme zčistajasna byli v normál¬ním vesmíru. Nedostali Jsme se do žádné černé díry, ale do oblasti plné hvězd.
Konečně se probral i zbytek posádky. Pi¬lot Poulton Kreyn se zvolna vzpamatová¬val.
„Co, co se stalo?" zeptala se bývalá agentka BSL, ženská s bezvadnou figu¬rou. „Strašně mě bolí hlava. Dostali jsme se do centrifugy?"
„Tak nějak," ušklíbl se Bully a mnoho¬značně pokrčil rameny.
„Dá se už nějak zjisti pozice?" zajímal se Tautmo Aagenfelt, náš fyzik s prořídlý¬mi vlasy, A tu spatřil, co bylo jen pár desí¬tek tisíc kilometrů před námi. „Co je to¬hle?".^ sténal.
Byla to žlutá koule z energie o průměru asi třiceti kilometrů. Zdálo se, že je iden¬tická s transmiterovým polem v GK 876. Na jejím povrchu ustavičně šlehaly bles¬ky. Zaměřit to n&Šlo.
„Byli jsme někde mimo kouli," řekl jsem zvolna Bullymu. „Byli jsme z ní vyvrženi krupobitím. Nebýt Jej, proletěli jsme kondorem jiným směrem."
„Třeba do vlasti BaolinNdaů?" zeptal se Bull.
„Třeba. Podle mě je ten jejich deltový prostor někde mimo krupobití To by zna¬menalo, že musíme do té koule vniknout znovu a krupobití'zdolat. Určitě je to ně¬jaký hyper fyzikální jev. Jenže takový po¬kus Jyy byl dost riskantní." Tázavě jsem se '.'"zahleděl na ostatní.