katastrofy

Tuesday, April 03, 2007

Ertru¬san

„Vždyť jsem to povídal," zavrčel Ertru¬san. „Těch průchodů je víc, ale'ustavičněse mění. Jen musím rychle najít jinej. Ne¬vím, jak dlouho to ještě vydržím."
Připadalo mi to jako zázrak. Už pět mi¬nut jsme letěli proti proudu, sice pomalu a otřásali jsme se, ale mířili jsme tím správ¬ným směrem. Měl jsem pocit, že už vidím konec tunelu...
Pak se stalo něco, čeho jsme se všichni obávali. Kreyn dospěl ke konci svých sil. Snažil se, ale KAURRANG už jen přešla¬poval na místě.
„Možná bysme mu měli vyhovět," ozval se Bull. „Jen Jednou. Slib mu cokoli."
Váhal jsem. Principy jsou principy, ale nemá přece jen pravdu? Vibrace byly stá¬le silnější. Už Jsem otevíral ústa, ale tu Ská Kijathe cosi vykřikla a ukázala na hologram. Na kterém se k nám blížila jakási kostka nebo snad my k ní.
„Co to je?" zeptal se Bully. „Útok? Strážní loď?"