katastrofy

Sunday, April 01, 2007

„Ty?"

zeptal jsem se. „Co bys zvlád?"
„Co asi? Mám pocit, že jsem na holo¬grafiích viděl mezery v té hmotě. Jsou tam, . i když je náš počítač nezjistil. Lidská in¬tuice je vždycky víc než počítač, zvláště etruská. Viděl jsem mezery a dokážu jimi proletět, když Auru odpojíme jako auto¬pilota a budu moct řídit manuálně. Jsou proměnlivé a nevypočitatelné, ale při od¬povídajícím posílení..."
„Posílení?" Rázem se ve mně rozezněl poplach. Je to trik, aby dostal zvláštní pří¬děl jídla? Následující slova to potvrdila.„Hladový pilot není dobrý pilot. Mam
li vás dostat skrz ty kroupy, potřebuju něco mezi zuby. A tím myslím něco rozumné¬ho, ne žádnou dietu. Kdyby tak bylo na palubě prase..."
„Na to zapomeň," řekl Bully. „Vyprávíš nám taky nějakou fantazii a kladeš si po¬žadavky. Když ti vyhovíme, nacpeš si nácka a pak zjistíš, že to proletět nejde."
„Vyjednávám Jedině s Perrym Rhodanem," odsekl Ertrusan.